مشخصات سامسونگ گلکسی J4 Core به بیرون درز کرد

0

به گزارش پلاتیوم به تازگی یکی از فروشگاه ها های آنلاین در برزیل گوشی سامسونگ گلکسی J4 Core را در فروشگاه خود قرار داده است. این اتفاق بیشتر به یک سهل انگاری شبیه است تا یک ارائه بی سر و صدا، اما ما به هر حال از این اتفاق خوشحالیم. این گوشی نسبت به برادر کوچکتر خود Galaxy J2 Core بزرگتر و پیشرفته تر است، اما همچنان در دسته گوشی های سطح پایین قرار می گیرد.

Galaxy J4 Core
Galaxy J4 Core

مشخصات فنی گوشی Samsung Galaxy J4 Core  :

از نکات قابل توجه این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی آن است که دارای رزولوشن  720 x 1480 با 247ppi می باشد ( نمایشگر J2 Core از صفحه نمایش 5 اینچی با پی پی آی (ppi 220)  برخوردار است).

متاسفانه پردازشگر این گوشی به روز رسانی نشده و هنوز از یک CPU ضعیف بهره می برد (quad-core A53 at 1.4GHz (. RAM این گوشی 1 یک گیگا بایت و دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی است. همراه با شیار(slot) دوم سیم کارت یک شیار دیگر برای مموری که تا 256GB قابل ارتقا هست وجود دارد.

دوربین پشت این گوشی 8 مگاپیکسل (f/2.2) است که قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080p بر 30 فریم را دارد. همچنین، دوربین سلفی 5 مگاپیکسی به همراه فلش ال ای دی از دیگر مشخصات Galaxy J4 Core است.

مشخصات دیگر J4 Core باطری 3300 میلی آمپر، پشتیبانی از شارژ سریع، LTE، 2.4GHz Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.2  می باشد و البته خبری از NFC نیست.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy J4 Core مشخص نیست اما می دانیم که این دستگاه در رنگ های آبی، مشکی و سفید مسی عرضه خواهد شد. نسخه اندروید این گوشی اوریو (Android Oreo 8.1) است.

نتیجه گیری :

با اینکه گوشی Galaxy J4 Core به استاندارد های سال 2018 همخوانی زیادی ندارد اما باید توجه داشت اندروید اوریو امکانات خوبی را مثل برنامه های از قبل نصب شده گوگل به همراه خود دارد که با هدف ذخیره بیشتر انرژی، حافظه داخلی و فضای ذخیره سازی در این گوشی قرار داده شده است که تا حد زیادی آن را به یک گوشی نسبتا مناسب برای کاربرانی که استفاده معمول روزانه دارند تبدیل کرده است.

منبع gsmarena.com phonearena.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.