نقد و بررسی MacBook Air و Mac mini از دید داوران جهانی!

0

داوران و قضاوت کنندگان در سرار دنیا نقد بررسی های مختلفی را از MacBook Air و Mac mini منتشر میکنند. در این پست از وبسایت پلاتیوم قصد داریم به تعدادی از این بررسی ها به قلم این داوران بپردازیم . آن ها در مورد صفحه نمایش Retina display ، تاچ آی دی Touch ID ، و Force Touch ، دیگر ویژگی های مک بوک ایر و همچنین عملکرد قدرتمند و ذخیره سازی تمام فلش مک بوک مینی میگویند:

بررسی مک بوک ایر

CNBCشبکه تلوزیونی

مک بوک ایر های جدید ، تقریبا هر آنچه مشتری ها عاشق مک بوک ایر های قبلی هستند را به آن ها میدهد اما با یک صفحه نمایش جدید و عملکرد بهتر!

Gear Patrol

این اساسا یک کامپیوتر کامل و بی نقص برای کسانی است که به لپ تاپ های سیستم عمال مک نگاه میکنند برای کار های عادی و نرمال ، مانند کاوش و جستجو در صفحات وب ، تهیه اسناد و فایل ها ، پاسخ دادن به ایمیل ها ، مشاهده فیلم و حتی گاهی کار کردن با مجموعه خلاق نرم افزاری Adobe.

Refinery29

مک بوک ایر علاوه بر سخت افزار ، با سیستم عامل macOS Mojave نیز بسیار خوب کار میکند. از جمله قابلیت های برجسته آن مانند FaceTime که من امتحان کردم و بینظیر بود و تصویر روی صفحه نمایش رتینا بسیار شفاف بود.

همچنین حالت تاریک (حالت شب) جدید Mojave واقعا خوب است، که از طراحی رنگی تیره به جای طراحی نور خیره کننده قدیمی استفاده می کند ، خستگی چشم و کنتراست را کاهش می دهد و عمر باتری می تواند تا 12 ساعت استفاده مداوم را پشتیبانی کند.

WIRED

اپل نقد ها و درخواست ها برای مکبوک ایر جدید تر و بهتر را شنید و پاسخ داد.

Daily Express (انگلستان)

این Mac بسیار محبوب است با طراحی جدید بسیار زیبا ، صفحه نمایش رتینا بهبود یافته و افزونه هایی مانند Touch ID و صفحه لمسی Touch Force را اضافه کرده است.

طرفداران این لپ تاپ این بروز رسانی ها را دوست دارند، زیرا مفهوم قدرت و قابلیت انتقال نهایی را به یک سطح کاملا جدید می دهد.

FASHION (کانادا)

برای اولین بار، محفظه هوایی از یک آلیاژ آلومینیومی توسط اپل ساخته شده است که امکان استفاده از 100٪ آلومینیوم بازیافت شده را فراهم می کند. هر نوآوری و تکنولوژی که ضایعات را کاهش می دهد یک چیز خوب است.

بررسی مک بوک مینی

Tom’s Guide

 

منبع apple.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.