سامسونگ 1 میلیون گوشی تاشو خواهد ساخت!

0

خبرگزاری Yonhap به نقل از رئیس شرکت تلفن هوشمند سامسونگ گزارش داد، سامسونگ در نیمه اول سال 2019 حداقل یک میلیون از گوشی های تاشو خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

این شرکت که در شهر سون کره جنوبی واقع شده است ، چهارشنبه در یک کنفرانس توسعه فناوری در سانفرانسیسکو ، بدون ارائه جزئیات قیمت ، نام و یا تاریخ انتشار آن ، با نگاهی اجمالی از گوشی تاشو خود رونمایی کرد.

کوه Koh رئیس‌ شرکت مخابرات تلفن همراه سامسونگ ، به خبرنگاران گفت: “مهم نیست چه اتفاقی بیفتد.” تلفن همراه تاشو در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. نسخه جدید تلفن قابل انعطاف مانند تمامی گوشی های پرچمدار سامسونگ همانند Galaxy S9 بصورت سالانه معرفی و عرضه خواهد شد.

طبق گفته Koh شرکت ممکن است حجم تولید این تلفن هوشمند را نسبت به تقاضای بازار افزایش دهد. به گفته شرکت تحقیقاتی بازار TrendForce ، سامسونگ سالانه بیش از 300 میلیون گوشی را به فروش میرساند.

در عین حال سامسونگ ، کمپانی اپل را به چالش ساخت گوشی های 5G تاشو دعوت کرده است. بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان یک تیم را به همراه گوگل جهت ایجاد یک رابط کاربری نرم افزار برای گوشی های تاشو برگزیده است.

سامسونگ و دیگر تولید کننده های تلفن همراه در جهان درحال تلاش برای احیای بازار هستند. زیرا خریداران و کاربران در سراسر جهان هم اکنون برای آپدیت و ارتقای دستگاه تلفن هوشمند خود بیشتر صبر می کنند.

بلومبرگ در ماه گذشته گزارش داد ، سامسونگ قصد دارد نسخه ارزانی از Galaxy S10 خود را سال آینده برای مصرف کنندگان ارائه کند تا کاربران بیشتری را برای خرید ترغیب کند.

منبع bloomberg.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.