بررسی تمام راه های افزایش فالوور اینستاگرام

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

0

بهترین راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست ؟

در این مقاله من سعی دارم تمام راه های افزایش دنبال کننده (فالوور) را برای شما توضیح بدهم. تعدادی از این روش ها از نظر اینستاگرام قانونی محسوب شده و تعدادی از روش ها را هم اینستاگرام منع کرده است. بنابراین سعی کنید مقاله را با دقت بخوانید و اگر تصمیم گرفتید یکی از روش ها را انجام دهید احتیاط های لازم را بکنید تا پیج شما غیر فعال نشود یا به عبارتی دیزیبل نشود.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که در ایران میان دیگر شبکه های اجتماعی توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. ازین رو فرصتی است برای کسانی که قصد دارند از این برنامه جهت درآمدزایی استفاده کنند. همان طور که بسیاری از افراد در ایران و جهان در حال حاضر روزانه درآمدهای چند صد هزار تومانی و حتی میلیونی کسب می کنند.

اگر تصمیم شما برای کسب درآمد از اینستاگرام جدی است توصیه می کنم این مقاله را با حوصله بخوانید و مدام به این صفحه سر بزنید و آپدیت ها و روش های جدیدتر را دنبال کنید. چرا که من سعی دارم این مقاله را هر چند مدت یک بار تکمیل تر کنم و روش های به روزتری را برای شما ارائه بدهم.

 

این مقاله در حال تکمیل است و مدام آپدیت می شود.این صفحه را ذخیره کرده و منتظر معرفی شیوه و ابزارهای جدیدتر باشید.

در این مقاله روش های افزایش فالوور در اینستاگرام را به دو بخش تقسیم می کنم :

الف) روش های پایه که از ضروریات هستند :

در این بخش مواردی که گفته می شود سعی کنید به بهترین شکل انجام دهید. در غیر این صورت هیچ کدام از روش های بخش دوم(ب) کارایی چندانی نخواهند داشت.

ب)روش های ویژه که افراد حرفه ای استفاده می کنند:

بهترین راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام تا کنون نینجاگرام بوده ، استفاده از ربات های تحت وب، استفاده از برنامه هایی مثل کافه اینستا و فالوور بگیر اینستاگرام و … و کلی روش ها و ترفندهای دیگر هم وجود دارد که باهم آنها را بررسی می کنیم.

 

الف) روش های پایه:

در این بخش روش های پایه را برایتان توضیح می دهم.

برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام این کارها از واجبات است و باید رعایت شوند. سعی میکنم هر مورد را خلاصه و مفید توضیح بدهم :

1- یک کاربر فعال باشید:

سعی کنید با یک ریتم یکسان مداوم در پیج خود پست منتشر کنید. یعنی اگر در روز اول سه پست قرار دادید بهتر است که این تعداد را در روز های بعد حفظ کنید. تعداد پست در پیج شما بستگی به نوع محتوای شما دارد. یک پیج خبری ممکن است بنا بر نیازش روزی 10 پست منتشر کند اما مهم این است که این تعداد را هر روز پست کند.

اگر تصمیم گرفتید تعداد پست های روزانه خود را افزایش دهید این کار را آهسته و در طول زمان انجام دهید. چرا که اگر فردای امروز تصمیم گرفتید روزی 5  عدد پست به تعداد پست هایتان اضافه کنید اینستاگرام شما را ممکن است شدوبن کند(به این معنی که به صورت موقت یک الی دو هفته پست های شما کمتر توسط کاربران دیده می شود و هشتگ های شما نیز در جست و جو بالا نمی آیند و احتمالا خود شما هم متوجه این قضیه نشوید.) ؛ حتی ممکن است کاربران شما بخاطر افزایش ناگهانی تعداد پست ها شما را آنفالو کنند.

2- اسم پیج خود را همه جا قرار دهید:

  • اگر وبسایت دارید دکمه دسترسی به پیج خودتان را در وبسایت قرار دهید. حتی می توانید یک بنر از پیج خود با عنوان “من را follow کنید” در نقطه پربیننده سایت قرار بدهید.
  • برای تشویق مردم به فالو کردن شما می توانید آی دی پیج را در ایمیل های خود قرار بدهید. این کار حتی در روابط کاری و تجاری شما هم تاثیر مثبتی دارد.
  • اگر کارت تجاری دارید حتما اسم پیج خود را روی آن اضافه کنید.

3- قوانین استفاده از هشتگ (#HASHTAG):

  • از هشنگ های مرتبط با پست استفاده کنید: یعنی اگر پست شما در مورد یک فیلم معروف است بهتر است از هشتگ هایی مثل اسم فیلم، نام های بازیگران آن فیلم و هشتگ های مرتبط دیگری مثل سینما،فیلم،هالیوود و … استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید که استفاده زیاد از هشتگ های داغ که ارتباطی با محتوای پست شما ندارد شاید در کوتاه مدت تعداد لایک ها و بازدیدهای شما را بالا ببرد اما در طولانی مدت به ضرر شماست. چرا که اینستاگرام روز به روز هوشمندترمی شود و تمام حرکات شما را زیر نظر می گیرد و روزی می رسد که هشتگ های شما غیرغعال خواهد شد.
  • هشتگ تکراری استفاده نکنید : این کار نه تنها سود ندارد برعکس به راحتی توسط اینستاگرام شناسایی شده و پست های شما را در معرض دید کاربران کمتری قرار می دهد.

4- قوانین تگ کردن(TAG):

تفاوت تگ و منشن چیست؟
تگ کردن معمولا در خود عکس است اما منشن کرد در زیر پست و در کامنت. هر دو یک کار را انجام می دهند و کاربران زیادی فرق این دو را نمی دانند اما ما هم سخت نمی گیریم و در این مطلب بیشتر از کلمه تگ کردن استفاده می کنیم:
  • دوستان خود را در عکس های خود تگ کنید. نتیجتا عکس شما در قسمت عکس های تگ شده آن ها در پروفایل شان قرار می گیرد. این کار باعث می شود دوستانشان نیز عکس شما را دیده و نهایتا تعداد لایک و فالوور شما زیادتر می شود. (البته بعید می دانم حاضر باشید دوستانتان را در پیج کاری خود تگ کنید پس روش بعدی را بخوانید)
  • اگر پست شما فیلم است افراد مشهور آن فیلم را در کپشن تگ کنید. اگر پست شما موزیک ویدئو یک خواننده است خواننده اش را تگ کنید و الی آخر.
فایده این کار چیست ؟
فایده این کار این است که در مواقعی به صورت شانسی این افراد بخاطر اینکه توسط شما تگ شده اند می آیند و پست شما را لایک می کنند (یا خیلی خیلی خوش شانس باشید شما را فالو می کنند) و نتیجتا پست شما توسط هزاران فالو کننده آن شخص مشهور دیده می شود و لایک و بازدید می خورد و تعدادی هم شما را فالو می کنند.

5- در صفحات پر بازدید با مردم در تعامل باشید :

از روش های دیگر افزایش فالوور اینستاگرام تعامل با کاربران در صفحات پر بازدید است.

  • سعی کنید در وهله اول افرادی که در ایران پروفایل آن ها تیک آبی دارند(افراد مشهور) را فالو بکنید. انجام این کار پیج شما را در معرض بازدید طیف وسیعی از دنبال کنندگان این افراد مشهور قرار می دهد و بسیاری از آن ها شما را فالو خواهند کرد.
  • در وهله دوم باید بروید و مدام زیر پست های این افراد مشهور نظر بدهید و با کاربرانی که نظر داده اند در تعامل باشید. نتیجتا پیج شما توسط افراد زیادی دیده خواهد شد و افزایش فالوور خواهید داشت.

6- با پیج های مرتبط با کارتان در ارتباط باشید :

  • پیج ها و افرادی را فالو بکنید که محتوای پست هایشان و ماهیت کارشان به پیج شما نزدیک باشد. این کار باعث شده که فالوورهای آن ها شما را راحت تر پیدا بکنند.

7- حواستان به اتفاقات هیجان انگیز و رخدادهایی که مخصوصا در ایران است باشد:

  • سعی کنید همیشه برای این رخدادها مطلب آماده کنید و در زمان مناسب (معمولا قبل از رخداد و در حین آن) پستی منتشر کنید . مثلا امروز که در حال نوشتن این مطلب هستم فینال جام آسیا بین پرسپولیس و یک تیم ژاپنی است. پس بهترین کار این است که من مطلبی در این مورد آماده کنم و آن را به صورت پست یا استوری منتشر کنم.
  • سعی کنید از این فرصت ها استفاده کنید و یک مسابقه یا یک نظرسنجی یا یک چالش در میان فالو کنندگان شما ایجاد کنید. یک مسابقه برگزار کنید و از کاربران بخواهید دوستان خود را تگ کنند و با قرعه کشی جایزه دهید.

مسابقه و دعوت به چالش یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور واقعی می باشد.

خب فعلا روش های پایه را بیشتر از این ادامه نمی دهم و در آینده این بخش را تکمیل تر خواهم کرد.

بریم سراغ روش های سرعتی تر :))

ب) روش های ویژه و حرفه ای:

در این قسمت از مقاله با روش ها، برنامه ها و ابزارهایی آشنا خواهید شد که طبیعتا شما به عنوان یک فرد نمی توانید همزمان از همه آن ها استفاده کنید پس سعی کنید یک یا دو روش را که فکر می کنید بهترین راه افزایش فالوور واقعی است را انتخاب کنید.

مقدمه: تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی چیست؟ آیا استفاده از فالوور فیک کاملا اشتباه است؟

در این بخش بعضی ابزار ها و روش ها کارشان افزایش فالوورهای فیک می باشد.

فالوور فیک چیست؟
فالوور فیک به یک حساب اینستاگرامی گفته می شود که هیچ فعالیتی با آن نمی شود. نه پست های شما را لایک می کند، نه کامنت می گذارد و نه فیلم های شما را ویو می زند. پس به چه درد می خورد؟ چرا در این مقاله قصد آموزش آن را دارم؟
  •  بررسی چگونگی عملکرد آنها و آشنایی شما با این ابزار.
  • شما یاد خواهید گرفت که کدام یک از این روش ها نتیجه اش فالوور فیک است.
  • دلیل دیگر آموزش افزایش اعتبار پیج شما با بالابردن فالور از طریق فالوور فیک است شاید از نظر خیلی از دوستان اخلاقی نباشد البته من هم تایید نمیکنم اما خب بالاخره این هم یکی از راه ها است و بهتر است که از آن اگاه باشید.

چه موقع می توان فالوور فیک خرید؟

خرید فالوور اینستاگرام در مواقعی توجیه دارد که شما یک پیج قوی و فعال دارید که تعداد فالوورهای شما زیاد است. مثلا شما 100 هزار نفر فالوور دارید، پست های شما هر کدام 10 هزار تا 20 هزار لایک و ویو می خورد. با خرید فالوور اینستاگرام که معمولا فیک هستند مثلا به تعداد 5 هزار تا که این تعداد در بین 100 هزار فالوور واقعی شما به راحتی گم می شود شما می توانید ماهانه 5 هزار فالوور فیک بزنید.

توجه کنید که:

اینستاگرام با شناسایی اکانت های فیک به تدریج آنها را پاک می کند پس این یک استراژی طولانی مدت است و تنها در مقطع های خاص خرید فالوور اینستاگرام می تواند مفید باشد.

این ابزار ها واقعا چطور کار می کنند؟ آیا افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ممکن است؟

اینستاگرام api خود را در دسترس عموم قرار داده است. این یعنی چه ؟ یعنی شما می توانید برنامه های زیادی را بر روی این api سوار کنید و از قابلیت های آن به شکل های مختلف استفاده کنید. تمام روش های حرفه ای مانند ربات ها که انواع مختلفی دارند ، برنامه های اندرویدی مانند کافه اینستا، فالوور بگیر اینستاگرام و خیلی های دیگر همگی از این api استفاده می کنند. یعنی وجه اشتراک تمام این ابزار ها قسمتی است که نام کاربری و رمز عبور را توسط api خود اینستاگرام وارد می کنید ( رمز و پسورد شما جایی ذخیره نمی شود و خیالتان تقریبا راحت است).

توجه کنید که:

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان در واقع هیچ وقت رایگان نیست اما راه هایی وجود دارد که با هزینه اولیه کم می توانید به راحتی سرعت افزایش فالوور پیج خود را بالا ببرید. این هزینه معمولا یا وقت شما است یا پول!

واقعا بهترین راه افزایش فالوور واقعی کدام است؟

1- ربات ها :

کار ربات ها این است که به جای شما تمام کارهای اینستاگرامی را انجام دهند. فالو، آنفالو، لایک، کامنت گذاشتن، قبول کردن درخواست فالو و کلی قابلیت های دیگر که آنها را در ربات های مختلف برایتان توضیح می دهم. وقتی از ربات حرف می زنیم دیگر بحث فالوورهای فیک از میان می رود و کاملا مطمئن هستید که آنهایی که شما را فالو کرده واقعی و به خواست خودشان بوده است.

انواع ربات ها :

الف) ربات های پولی لایف تایم: یک بار می خرید برای همیشه استفاده می کنید:

نینجاگرام : یکی از برترین ربات های این زمینه است. این ربات در سایت های مختلفی پیدا می شود که با قیمت های هنگفتی به فروش می رسند. معمولا دو نسخه کرک شده و لایف تایم در این سایت ها موجود است. نسخه کرک شده پشتیبانی خاصی ندارد و معمولا زود به زود کرش می کند. قیمت نسخه لایف تایم در این سایت ها به پانصد هزار تومان هم می رسد.

کم پیدا می شود سایتی که نسخه ای مطمئن از این ربات را با قیمت کم در اختیار شما قرار دهد.

در مقاله آموزش نینجا گرام سایت پلاتیوم می توانید قابلیت های این ربات را که توسط برنامه نویسان شرکت پلاتیوم به صورت همیشگی کرک شده را بررسی کنید و در صورت تمایل از فروشگاه پلاتیوم نسخه لایف تایم این ربات را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

مزایا :

  • یک بار خرید و استفاده همیشگی
  • پشتیبانی رایگان: پشتیبانی این ربات به این صورت است که اپدیت های جدید به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
  • بدون کرش
  • امنیت بالا
  • افزایش فالوور اینستاگرام رایگان: با یک بار خرید می توانید بدون محدودیت از تمام امکانات این نرم افزار استفاده کنید.

ب) ربات های پولی اشتراکی: معمولا باید ماهانه پول پرداخت کنید.

در کلیت امکانات این ربات ها شبیه همدیگر است. معمولا تحت وب هستند و باید هفتگی، ماهیانه و یا سالانه حساب خود را شارج کنید. در اینجا به بررسی دو ربات تحت وب که از معروف ترین های ایران است می پردازم:

برای مشاهده عکس ها روی آن کلیک کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تعرفه های این ربات ها به نسبت زیاد است. حدود 90 درصد امکانات این ربات ها شبیه همدیگر است و تنها تفاوت آنها در طراحی ظاهری و نوع چیدمان امکانات است.

تفاوت ربات ها در چیست؟

یکی از تفاوت های این ربات ها با ربات نینجاگرام این است که شما می توانید پیام دایرکت اتوماتیک داشته باشید و ربات به صورت خودکار برای شما پیام شخصی می فرستد. البته این کار ریسک های خود را به همراه دارد. اینستاگرام روز به روز هوشمندتر می شود و تمام کارهای شما را زیر نظر دارد. بعنوان مثال ارسال بیشتر از 10 پیام تکراری در زمان کوتاه می تواند پیج شما را به خطر بیاندازد.

هر کدام از این ربات ها که انتخاب شما باشد باز هم نیاز است از محدودیت های اینستاگرام روز به روز مطلع شوید و فیلترهای مناسبی را در این ربات ها انتخاب کنید. استفاده از ربات ها در حال حاضر بهترین راه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام شناخته می شود.

با پلاتیوم همراه باشید. 🙂

 

این مقاله در حال تکمیل است و مدام آپدیت می شود.این صفحه را ذخیره کرده و منتظر معرفی شیوه و ابزارهای جدیدتر باشید.

2-نرم افزار های سکه محور :

خرید فالوور ارزان از شعار های این نرم افزارها است. در کنار فعالیت در این برنامه ها امکان خرید سکه نیز وجود دارد. اساس کار این نرم افزارها فالوورهای فیک است. در این برنامه ها معمولا هر شخص تعداد زیادی حساب فیک ساخته که تنها با آنها به جمع آوری سکه می پردازند و در ازای سکه درخواست فالوور می دهند. و اما فالوورهایی که جذب می کنند همان افراد دیگری هستند که باز تعداد زیادی حساب فیک غیر فعال دارند و تنها به قصد جمع آوری سکه و افزایش فالوور آمده اند. در میان این حساب ها به ندرت حساب های واقعی پیدا میشود و بازدهی و کیفیت این فالوورها به شدت کم است(در حد صفر).

انواع این نرم افزارها :

1- کافه اینستا:

این برنامه یکی از معروف ترین های حوزه ی فالوور فیک است. امکانات زیادی در کافه اینستا وجود دارد از قبیل فالو، لایک، کامنت و … که همه ی این ها هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک قابل انجام هستند.

2- فالوور بگیر اینستاگرام :

یکی دیگر از برنامه های مطرح در زمینه فالوورهای فیک این برنامه است که تقریبا همه امکانات کافه اینستا را دارد.

چه بخواهید چه نخواهید افزایش فالوور واقعی اینستاگرام زمان بر است و البته نتیجه اش بالا رفتن کیفیت  و تعامل بیشتر کاربران با پیج شما است. مقالات مرتبط دیگری در جهت مدیریت بهتر پیج شما در سایت پلاتیوم وجود دارد که همگی به شما در افزایش فالورر واقعی اینستاگرام و داشتن یک پیج حرفه ای تر کمک خواهند کرد. اگر علاقمند به یادگیری سئو هستید به شمل توصیه میکنم صفحه آموزش سئو به زبان ساده را در وبسایت ما بخوانید.

این مقاله در حال تکمیل است و مدام آپدیت می شود.این صفحه را ذخیره کرده و منتظر معرفی شیوه و ابزارهای جدید باشید.

منبع Platiom
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.