انفجار iPhone X بعد از به روز رسانی به نسخه iOS 12.1

0

اگر چه یک سالی می شود که iPhone X به بازار عرضه شده، یک اتفاق ناخوشایند به تازگی رخ داده است. ظاهرا آپدیت iOS 12.1 به درستی انجام نشده و همان اتفاقی افتاده است که موجب بدبختی Galaxy Note7 شد. خوشبختانه، اپل به این مشکل توجه داشته و به زودی تحقیقات خود را شروع خواهد کرد.

در توییتر کاربری در مورد گوشی iPhone X خود گزارش داده است که بعد از به روزرسانی به نسخه iOS 12.1 این گوشی آتش گرفته است

راحل محمد (Rahel Mohamad) که در واشینگتن آمریکا زندگی می کند تقریبا 10 ماه پیش این گوشی را خریداری می کند. هیچ مشکلی وجود نداشت تا اینکه محمد تصمیم گرفت گوشی خود را به نسخه iOS 12.1 به روزرسانی کند. از آنجایی که آپدیت های سیستم عامل OS مدت زمان زیادی طول می کشد، محمد در حالی که گوشی در حال آپدیت شدن بود آن را به شارژر متصل می کند. البته این کار برای اینکه گوشی در حال به روزرسانی خاموش نشود توصیه می شود.

به محض اینکه به روزرسانی گوشی تمام شد، گوشی iPhone X شروع می کند به دود خارج کردن از خود و وقتی که گوشی روشن می شود آتش می گیرد. محمد تصمیم می گیرد که گوشی را از شارژر بکشد که بعد از اینکار گوشی منفجر می شود. محمد سعی در برداشتن گوشی می کند اما به دلیل حرارت بالای گوشی باز آن را به زمین می اندازد.

و اما پاسخ اپل به این اتفاق

Apple بخاطر جنجالی بودن این اتفاق از محمد خواسته تا گوشی را برای این شرکت ارسال کند تا به بررسی دقیق مشکل بپردازد. این واکنش سریع اپل به ما قوت قلب می دهد، اما این اولین باری نیست که یک iPhone منفجر شده است. با وجود اینکه بعضی وقت ها برای باطری های لیتیومی این اتفاقات می افتد، با این حال این مسائل به ندرت پیش می آید. در مورد اینکه دقیقا چه چیزی باعث انفجار iPhone x شده است، هر جزء آسیب دیده ای می تواند باشد اما برای فهمیدن آن باید منتظر اپل باشیم.

به عنوان یادآوری، برای کاهش ریسک انفجار همیشه از کابل و شارژر اورجینال استفاده کنید. اگر مایل به خوانن اخبار بیشتر از اپل هستید می توانید به مطالب زیر مراجعه کنید.

[irp posts=”4271″ name=”حل بدترین ویژگی گوشی های آیفون و اندروید توسط گوگل”]

[irp posts=”4200″ name=”اپل در صفحه نمایش iPhone X شکست خورد!”]

منبع Twitter (rocky_mohamad)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.