حذف لاگین ویندوز 10

0

ویندوز 10 کاربران را تشویق می کند که از پسورد و پین استفاده کنند. اگر هنگام نصب ویندوز 10 پسوردی برای ورود خود تعیین نکنید، بعدا شما را برای انجامش اذیت خواهد کرد. پسوردها و پین ها به منظور حفظ امنیت سیستم شما هستند، مخصوصا وقتی که مثلا در محل کار از سیستم دور هستید. اما به هر حال اگر تصمیم گرفتید که کلا بیخیال این قضیه شوید، می توانید لاگین خودکار ویندوز 10 را فعال کنید.

راه های حذف لاگین ویندوز 10

  1. نصب نرم افزار Autologon

شما برای اجرای Autologon نیاز به دسترسی admin دارید. این نرم افزار نیاز به نصب ندارد تنها آن را اجرا کنید و نام کاربری خود را در قسمت username انتخاب کرده و پسورد ورود را وارد کنید. اگر چندین کاربر در سیستم وجود دارد به راحتی می توانید یکی را انتخاب بکنید. نهایتا دکمه Enable را بزنید.

از این به بعد همیشه سیستم شما مستقیما وارد دسکتاپ می شود. اگر می خواهید لاگین خودکار را غیرفعال کنید قبل از بالا آمدن ویندوز دکمه shift را نگه داشته تا لاگین خودکار برای آن کاربر مشخص غیرفعال شود. برای غیرفعال کردن لاگین خودکار ویندوز برای همیشه کافی است برنامه Autologon را دوباره اجرا کرده و دکمه Disable را بزنید.

2. حذف لاگین ویندوز 10در خود ویندوز

  1. دکمه ویندوز صفحه کلید را نگه دارید و دکمه R را بزنید تا صفحه Run باز شود.
  2. کلمه “control userpasswords2” را وارد کرده، OK را بزنید.

3. جعبه User Accounts ظاهر شده، تیک “Users must enter a user name and password to use this computer.” را بردارید. روی دکمه OK بزنید.

4. در این مرحله جعبه دیگری باز شده، نام کاربری و پسورد دلخواه خود را وارد کنید و OK بزنید.

از این به بعد سیستم شما دیگر وارد صفحه لاگین ویندوز نخواهد شد و مستقیما وارد دسکتاپ می شود.

صفحه آموزش سئو به زبان ساده را در وبسایت ما ببینید.

در صورتی که قصد داشتید این قابلیت را غیرفعال کنید کافی است مراحل 1  و 2 را دوباره انجام داده و تیک ” Users must enter a user name and password to use this computer ” را بزنید.

منبع technipages addictivetips MICROSOFT
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.