قابلیت screen call گوشی pixel 3 شماره های ناشناس را جواب می دهد

0

هوا تاریک شده است، شما در خانه تنها هستید، در حال آماده کردن پاپ کورن برای تماشای یک فیلم هستید.

ناگهان، زنگ می زند تلفن.

شماره روی صفحه گوشی را نمی شناسید. نمی دانید که دوستتان است که با گوشی کس دیگر می خواهد از شما کمک بگیرد یا یک تماس تبلیغاتی است.

یا اصلا می تواند یک قاتل باشد؟

قابلیت call screen گوشی pixel 3

در این حین، دهن شما از پاپ کورن پر شده است، انگشتانتان چرب شده اند. و مانده اید که شماره ناشناس را جواب بدهید یا خیر…ناگهان یادتان می آید که گوشی شما یک قابلیت به درد بخور دارد: Google Call Screen

بله، شما Pixel 3 گوگل در دستتان است. نیازی نیست که با شماره ناشناس صحبت کنید —حالا میخواهد انسان باشد، یک قاتل باشد یا یک ربات تبلیغاتی— اگر نمی خواهید. گوشی شما میتواند تماس را برای شما پاسخ دهد. و شما قادر خواهید بود این مکالمه را همزمان بخوانید و یک پاسخ مناسب را انتخاب کنید.

شما دکمه “screen call” را زده و بلافاصله یک پیغام را می بینید، که می گوید “شما برنده سفر به آنتالیا شده اید و …”.شما قبلا از این تجربیات داشته اید و می دانید که دروغی بیش نیست.

معمولا شماره های ناشناس یک ربات هستند. پس شما می توانید گزینه ای که این ربات ها برای غیرفعال کردن تماس با شما را دارند انتخاب کنید تا دیگر به شما زنگ نزنند.

شما می روید که فیلم را شروع کنید اما دوباره می بینید که همان شماره دوباره با شما تماس می کیرد. نگران نباشید گوگل مکالمات شما را به صورت خودکار در گزارش های تماستان ذخیره می کند. شما با ارائه مدرک به راحتی می توانید از این شرکت تبلیغاتی شکایت کنید.

تمام صاحبان گوشی pixel 3 تا اخر سال 2018 این قابلیت را دریافت می کنند.

منبع mashable.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.