اسکایپ و اشتراک گذاری فایل های OneDrive در آن

0

در چت اسکایپ فایل های OneDrive  خود را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. البته این امکان هنوز در مرحله تست است اما به زودی نسخه بدون نقص آن عرضه می شود. اخرین نسخه اسکایپ (version 8.35.76.30) را دانلود کرده و از فضای ابری مایکروسافت برای به اشتراک گذاشتن فایل های خود بهره ببرید.

برای به اشتراک گذاری یک فایل OneDrive موقع چت با طرف مقابل خود تنها باید روی آیکون ‘+’ در پایین پینجره چت بزنید، Content & Tools را انتخاب و سپس OneDrive را بزنید و می توانید یک فایل یا یک پوشه را نهایتا انتخاب کنید. یک لینک برای مخاطب شما ساخته می شود که او می تواند مستقیما به فایل مورد نظر شما دسترسی پیدا کند. و دیگر شما احتیاجی به دانلود و سپس انتقال آن ندارید.

با فرض اینکه مخاطب شما برنامه OneDrive را داشته باشد با کلیک بر روی لینک مستقیما در برنامه باز خواهد شد. در غیر این صورت به محل فایل در خود سایت منتقل می شود که معمولا سایت OneDrive فایل ها را با فرمت های مختلف برای نمایش پشتیبانی می کند.

در حال حاضر این قابلیت در حال تست می باشد و ممکن است هنگام کار با آن با خطاهایی مواجه شوید. در ویندوز 10، اندروید ، iOS، مک و لینوکس به اشتراک گذاری فایل های OneDrive در اسکایپ هم اکنون در دسترس است.

در مجموع این یکی از امکانات کاربردی دیگر اسکایپ خواهد بود، حداقل برای کسانی که از مایکروسافت و محصولاتش استفاده می کنند. به عنوان یادآوری یکی دیگر از قابلیت های دیگری که قرار است به اسکایپ اضافه شود، امکان انتقال پول برای کاربران ویندوز 10 در این برنامه خواهد بود.(با استفاده از حساب PayPal)

این مقاله را نیز مطالعه کنید : [irp posts=”4623″ name=”با الکسا تماس اسکایپی برقرار کنید”]

منبع techradar
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.