سامسونگ گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O معرفی شد

0

در چین سامسونگ در چند ماه اخیر در حال تبلیغ گوشی گلکسی A8s در تیزرها بوده است. در تیزرها گفته شده بود که این گوشی دارای یک نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود. سامسونگ بعد از آن نمایشگر Infinity-O را معرفی کرد که دوربین جلو را در سوراخی روی نمایشگر جا داده است.

در حالی که انتظار می رود طراحی احتمالی گلکسی S10 دارای نمایشگر Infiniy-O باشد، دیگر اولین گوشی دارای سوراخ روی نمایشگر نخواهد بود.اولین گوشی دارای نمایشگر Infinity-O گلکسی A8s است.

گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O

گلکسی A8s با اینکه جز پرچم داران محسوب نمی شود با این حال با توجه به مشخصات و امکاناتش قابل احترام است. پردازنده آن کوالکام اسنپ دراگون 710 است که همراه با دو انتخاب حافظه RAM 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه می شود. دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دوربین های سه گانه 24، 5 و 10 مگاپیکسلی مانند سری نسل قبلش گلکسی A7 است.

نمایشگر 6.4 اینچ فول اچ دی و نسبت صفحه نمایش 19.5:9 این گوشی منحصر به فرد است. دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در سوراخ روی نمایشگر Infinity-O در قسمت بالا سمت چپ جای داده شده است.

نکات قابل توجه:

بر خلاف رندرها سوراخ روی نمایشگر بیشتر به چشم می آید.

اندروید این گوشی اوریو 8.1 است نه اندروید 9 پای.

ژنتیک طراحی گلکسی A8s از طراحی گوشی های میان رده اخیر سامسونگ ارث می برد: ساخته شده از فلز و شیشه.

دوربین سه گانه این گوشی بسیار شبیه گلکسی A7 به صورت عمودی قرار داده شده است.

سنسور اثر انگشت نیز در پشت این گوشی تعبیه شده است.

ساسونگ فعلا تنها در چین معرفی شده و در رنگ های آبی، سبز و نقره ای است. قیمت این محصول هنوز گفته نشده و سامسونگ هنوز مشخص نکرده که آیا این گوشی در کشورهای دیگر به فروش می رسد یا خیر.

منبع SAMMOBILE
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.