بهترین موس های کار کدامند؟

0

بهترین موس وایرلس Logitech MX Master 2S

شما از این موس یک طراحی ارگونومیک، عمر باطری عالی، و یک سنسور موس که بر روی هر سطحی کار می کند، حتی شیشه خواهید دید. حسگر این موس به شما دقت 4000 DPI ارئه می دهد. با نرم افزار ارائه شده بر روی این موس می توانید همزمان با چند کامپیوتر از طریق این یک موس کار کنید. حتی می توانید با درگ کردن یا کپی کردن فایل ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر فایل انتقال دهید.

باطری قابل شارج، راحتی بسیار زیاد، موسی برای استفاده در تمام روز از دیگر قابلیت های این موس است که با قیمت 66 دلار در آمازون عرضه می شود.

بهترین موس سیمی Anker Ergonomic Wired Vertical

این موس با طراحی ارگونومیک خوبش باعث می شود که مچ و بازوی شما در یک زاویه خوب قرار گیرد و یک حرکت نرم تر داشته باشید.دقت حسگر آن بین 1000 و 1600 DPI است. دکمه های بعدی و قبلی  ( next/previous ) راحتی خوبی برای گشتن در اینترنت به شما می دهند. قیمت این موس در آمازون 15 دلار است که دارای طول کابل 1.5 متری و یک طراحی عمودی است.

موس وایرلس Logitech M510  

طراحی ارگونومیک خوب این موس همراه با گیره های لاستیکی نرم باعث شده که چپ دست ها نیز بتوانند از این موس استفاده کنند. و احساس راحتی با آن داشته باشند. سایز کوچک آن شما را در جا به جایی موس و استفاده در جاهای دیگر اذیت نمی کند.

دکمه های کنترل forward  و back راحت

عمر باطری زیاد به حدی که با یک جفت باطری تا 2 سال کار می کند و یادتان می رود که این موس باطری لازم دارد

کنترل های قابل برنامه ریزی: مشخص کنید که دکمه ها دقیقا چه کاری را برایتان انجام دهند. جا به جایی بین برنامه ها، باز کردن مرورگرها یا فول اسکرین کردن یک فیلم موقع تماشا.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.