بررسی اینستاگرام در سال 2018: مردم چه چیزهایی را بیشتر دوست داشتند؟

بررسی اینستاگرام در سال 2018: مردم چه چیزهایی را بیشتر دوست داشتند؟
29

سال 2018 با تمام فراز و نشیب‌هایش رو به اتمام است و به تازگی وبلاگ رسمی اینستاگرام آمار جالبی از “آنچه مردم به آن علاقمند بودند” در این شبکه اجتماعی محبوب طی سالی که گذشت منتشر کرده است.

 

ما از دیدن این موضوع لذت می بریم که ابراز علاقه، عشق و مهربانی در اشتراک گذاری اینستاگرام همچنان یک اولویت مهم است.

استیکر قلب عشق توسط Arata، بیشترین آمار استفاده را از گیف‌های Giphy در استوری‌ها داشت، در حالی که Heart Eyes بیشترین استفاده از فیلتر صورت در استوری‌ها بود.

در قسمت کامنت ها، ایموجی ❤️ بیش از 14 میلیارد بار مورد استفاده قرار گرفت.

آیا می‌دانید شادترین مکان در جهان کجا بود؟ دیزنی لند توکیو، که بیشترین استفاده را از 🙂 در کپشن ها داشتند!

میلیون ها نفر از اینستاگرام برای رساندن صدای خود به دیگران در سال 2018 استفاده کردند. برترین هشتگ‌های حمایتی در سال گذشته #metoo (1.5 میلیون) ، #timesup (597 هزار بار) ، #marchforourlives (562 هزار بار) نشان می دهد که اینستاگرام می تواند یک پلتفرم قدرتمند برای رساندن صدای مردم باشد.

بررسی اینستاگرام در سال 2018:

  • بیشترین استفاده از فیلتر صورت در استوری‌ها: Heart Eyes
  • بیشترین آمار استفاده را از گیف‌های Giphy در استوری‌ها: استیکر قلب عشق
  • تعداد دفعاتی که ❤️ در کامنت ها مورد استفاده قرار گرفت: 14 میلیارد
  • شادترین مکان در جهان، بیشترین استفاده را از 🙂 در کپشن ها: دیزنی لند توکیو
  • بالاترین نرخ رشد هشتگ :#fortnite
  • برترین هشتگ‌ حمایتی: #metoo
مطالب مرتبط:  اینستاگرام فالوور ها و لایک های فیک را حذف خواهد کرد!
منبع Instagram Press

یه دیدگاه برای ما ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.