5 اپلیکیشن که در یادگیری برنامه نویسی به شما کمک می‌کند

0

همانطور که تکنولوژی و ارائه خدمات آنلاین بصورت روزانه بیشتر و بیشتر می‌شود، برنامه نویسی به یکی از متداول ترین انتخاب‌ها برای حرفه‌ای‌های دنیای فناوری تبدیل شده است. آیا شما می‌خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید، اما نمی‌خواهید یا نمی‌توانید وقت زیادی را صرف آموزش و یادگیری کنید؟

متاسفانه یک معجون جادویی وجود ندارد که شما را یک شبه به یک توسعه دهنده تبدیل کند. تلاش و تمرین همه آن چیزی است که باید انجام دهید. با این حال، برخی اقدامات وجود دارد که می‌توانید با انجام دادن آن‌ها روند یادگیری را آسان‌تر و سرعت آن را افزایش دهید.

به عنوان مثال اپلیکیشن‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشند. در این پست از پلاتیوم قصد داریم تا به شما 7 اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم که به شما کمک خواهند کرد تا همانند یک برنامه نویس حرفه‌ای کد نویسی را بیاموزید.

اپلیکیشن Encode

Encode یک اپلیکیشن عالی برای مبتدیان است. ویرایشگر کد تعاملی قدرت گرفته از جاوا اسکریپت، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی در جهان است. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسد که بسیار ساده است، اما عمیقا بینش‌های مربوط به برنامه نویسی را فراهم می‌کند.

مشخصه‌ای که اپلیکیشن Encode را منحصر به فرد می‌کند این است که، هنگامی که شما درحال یادگیری برنامه نویسی هستید Encode به‌ شما کمک می‌کند تا کد نویسی را از ابتدا شروع کنید. یکی دیگر از نکات در مورد اپلیکیشن Encode این است که درس‌های برنامه نویسی آن کوتاه است. این یادگیری را برای هر کسی بخواهد کد نویسی را یاد بگیرد آسان می‌کند، زیرا می‌توانند در هر زمان و هر مکان درس‌های مربوطه را فرا بگیرند.

درس‌های این اپلیکیشن تعاملی‌هستند‌و بعد از‌ پایان هر درس شما می‌توانید بازخورد خود را از‌هر درس مشاهده کنید. تنها نقطه ضعف این برنامه آن است که این اپلیکیشن فقط برای‌کاربران اندروید در دسترس است.

اپلیکیشن Udacity

Udacity یک اپلیکیشن است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های برنامه نویسی، روش مهمی برای یادگیری برنامه نویسی را ارائه می‌دهد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید انتخاب کنید که شما علاقمند به یادگیری HTML, JavaScript, CSS, Python یا هر زبان دیگری هستید.

چیزی که باعث می‌شود این برنامه ارزشمندتر شود دوره هایی است که توسط کارشناسان MongoDB, Facebook, Google و Cloudera ارائه شده است. اگرچه این اپلیکبشن دوره‌های قَوی‌ را ارائه می‌دهد، شما می‌توانید این دوره‌ها را در هر کجا دریافت کنید. به زودی دوره آموزش‌های برنامه نویسی در وبسایت پلاتیوم در دسترس خواهد بود.

درحالی که برخی از دوره‌های Udacity رایگان است، اگر شما علاقمند به یادگیری بیشتر هستید می‌توانید با کمی پرداخت اضافه دوره‌های آموزشی بیشتری را دریافت کنید. با پرداخت درون برنامه‌ای شما فرصتی برای ارتباط با متخصصین، مدرسان و همچنین سایر دانشجویان خواهید داشت.

اپلیکیشن Tynker

برخلاف Udacity ، اپلیکیشن Tynker برنامه‌ای است که روش بسیار راحت‌تری را برای یادگیری برنامه نویسی ارائه می‌دهد. اگر چه این برنامه با گرافیک عالی و جذاب برای بچه‌ها طراحی شده است، اما مناسب برای افراد در تمام سنین است. با اپلیکیشن Tynker کاربران می‌توانند بازی‌های خود را با استفاده از پازل برای یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی بسازند.

خان آکادمی

خان آکادمی یکی از محبوب‌ترین روش‌های یادگیری برنامه نویسی با استفاده از یک تبلت یا لپ تاپ است. بر خلاف Udacity، خان آکادمی یک اپلیکیشن رایگان است و گزینه‌های بیشتری دارد که شما می‌توانید چیزهای جالب و مرتبط زیادی با برنامه نویسی یاد بگیرید.

کتابخانه‌ی خان آکادمی دارای بیش از 6000 ویدئو درباره اصول علم کامپیوتر است. این سازمان غیر انتفاعی، آموزش‌های ویدئویی رایگان و تمرینات مرتبط را برای کاربران خود فراهم کرده است و هدف آن‌ها تغییر دادن ماهیت آموزش توسط ارائه دوره‌های آموزشی رایگان است.

خان آکادمی در هر دو پلتفرم اندروید و IOS در دسترس است و کاربران می‌توانند مهارت‌های دیجیتال و برنامه نویسی خود را افزایش دهند. خان آکادمی دوره‌های مقدماتی در‌مورد زبان‌های اصلی برنامه نویسی مانند HTML / CSS ، ایجاد صفحات وب، نقاشی و انیمیشن را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن CodeHub

CodeHub یک اپلیکیشن مدرن و ساده است که شما را به فرایند برنامه نویسی آشنا می‌کند. هر دوره 50 درس دارد که باعث می‌شود فرایند یادگیری بسیار راحت شود. این به شما فرصت می‌دهد تا درس‌هایی را که می‌خواهید یاد بگیری تقسیم کنید. چیز دیگری که CodeHub را با ارزش می‌کند، درس‌هایی است که در 4 سطح دسته بندی شده است، بنابر این شما می‌توانید به سادگی دسته بندی مناسب خود را به بهترین شکل پیدا کنید.

شما می‌توانید سطح مبتدیان را به راحتی رد کنید در صورتی که دوره‌های مقدماتی را فرا گرفته‌اید. اگر می‌خواید که در یک مدت زمان کوتاه برنامه نویسی را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم که از CoddHub استفاده کنید.

منبع Valosohub
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.