راهنمای خرید بهترین و باکیفیت ترین کاور مبل

یکی از بزرگترین و در عین حال مهمترین لوازم خانگی مبلمان راحتی است که امروزه در انواع مدلها و رنگها در بازار موجود است و شما می توانید با هر سلیقه و عقیده ای که دارید خیلی ساده و سریع می‌توانید مبلمان کاملی را برای خود بخرید. بیشتر پارچه مبل ها خیلی زود خراب می‌شوند. رنگ پارچه ها به گونه ای است که پس از مدتی به دلیل نشستن زیاد و تمیز کردن و شستن کمرنگ و کدر می‌شوند. کودکان خردسال همچنین می توانند پارچه مبلمان را پاره کنند. بنابراین ، بهترین روش برای تمیز نگه داشتن پارچه مبلمان استفاده از پیراهن مبل یا روکش مبل است. که در این مقاله ما به شما کاور مبل های را معرفی می‌کنیم که عمر مبلمان شمارا بالا ببرند.

نکات مهم هنگام خرید کاور مبل

اولین نکته در هنگام خرید روکش مبل توجه به نوع مبلی است که در خانه یا محل کار استفاده می‌کنید بستگی دارد ، مبل های خانگی و اداری معمولاً در دو دسته راحتی و استیل ساخته می‌شوند و برای هر یک از آنها نیاز به تهیه پیراهن مبل مناسب دارید.

جنس های وکش مبل

نکته دوم مربوط به جنس کاور مبل شما می‌باشد که می‌توانید با توجه به عرضه محصولات بسیار زیادی که در بازار پیراهن مبلمان وجود دارد محصوا مورد نظر خود را در جنس هایی همچون ( ژله ای، پلاستیکی، پارچه ای، چرمی و غیره ) تهیه کنید.

اندازه پیراهن مبلمان

توجه به سایز و اندازه پیراهن مبل تان نیز از دیگر مواردی است که باید به هنگام انتخاب و خرید کاور مبلمان درنظر بگیری. برای این منظور بهتر است به سراغ اندازه گیری دقیق ابعاد مبلمانتان بروید و سپس اقدام به خرید مدل های مناسب با هر جنس و کیفیتی برای خود بکنید. ناگفته نماند برخی از کاورهای مبل بصورت فری سایز طراحی و دوخته شده اند.

ضد تعرق

اگر کاور مبل شما ضد عرق باشد، یک مزیت بزرگ برای شما محسوب می‌شود و دسته کم در صورت نشستن های طولانی مدت بر روی مبلمانتان، نواحی پشت کمر و زیر باسن شما از شدت گرما و تعرق، خیس نخواهد شد و این خیسی نیز به دلیل وجود این قابلیت در پیراهن مبلی تان، به روکش اصلی مبلمان خانگی شما راه پیدا نخواهد کرد.

استفاده از هر ۲ طرف پیراهن مبل

ما به شما پیشنهاد می کنیم که همیشه به دنبال کاور مبلی باشید که بتواند از دوروی آن استفاده کنیید و در صورت لزوم پس از مدتی می توانید از طرف دیگر پیراهن مبل استفاده کنید و سپس به مرور زمان آن را بشویید. ناگفته نماند که امکان استفاده از دو طرف کاور مبل بیشتر برای جنس های پارچه ای و رنگی است که به دلیل استفاده مکرر کیفیت آنها با گذشت زمان کاهش می یابد.

رنگ و طرح محصول

فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام خرید کاور مبل به آن توجه داشته باشید، رنگ پیراهن و همچنین ساده و یا طرح دار بودن آن است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به رنگ غالب در فضای داخلی خانه تان بکنید و سپس در بخش طراحی کاور نیز توجه به طرح نهایی مبلمان و همچنین رنگ دیوارهای فضایی که قرار است مبلمان در آن قرار بگیرد، داشته باشید.

ضدآب و ضد ضربه

آن دسته از کسانی که دارای فرزند خردسال و یا حتی حیوانات مختلف خانگی هستند و نمی خواهند مبلمان خانگی شان خیلی زود نابود شود و از بین برود، بهتر است به سراغ خرید پیراهن مبل ضدآب و همچنین ضد ضربه بروند تا عمر صندلی های نشیمن خود را افزایش دهند.

قابلیت شستشو

با اینکه تقریبا تمام کاورهای مبل از قابلیت شستشویی آسان برخوردار هستند، اما باز بهتر است شما به هنگام خرید خود حتما به این مورد نیز توجه داشته باشید و چنانچه مبلمان شما دارای دو قسمت پُشتی و نشیمنگاهی جدا از همدیگر است، برای هر کدام از آن ها به فکر تهیه یک کاور مخصوص باشید و ترجیحا از خرید یک کاور سراسر برای پوشاندن مبلمانتان استفاده نکنید.

قیمت پیراهن مبل

قیمت کاور مبل با توجه به موارد گوناگون و مهمی که ما در این مطلب از لیست بیست به شما معرفی کردیم، مشخص می شود و حال این شما هستید که باید متناسب با طراحی مبل خانگی تان (راحتی یا استیل) و همچنین در نظر گرفتن میزان بودجه مالی خود اقدام به خریدی مناسب نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کاور مبل مناسب آشنا شدیم. در ادامه این مقاله پلاتیوم لیستی از کاور مبل های باکیفیت در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. همه این کاورهای مبل از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.