راهنمای خرید بوت و نیم بوت زنانه [لیست قیمت]

بوت و نیم بوت زنانه یکی از لوازم مورد نیاز فصل زمستان و سرماست که علاوه بر زیبایی، شکوه و جلوه، پای شما را هم گرم نگه می‌دارد. سعی کنید در خرید بوت اصولی عمل کنید تا ضمن ست شدن خرید با لباس، تیپ شما هم به چشم بیاید.یکی از چیزهایی که بانوان با فرا رسیدن فصل سرما بی تاب استفاده از آن هستند، بوت ها، نیم بوت ها و همچنین چکمه هایی است که از مدت ها قبل خریداری نموده و منتظر یک برف و باران حسابی هستند تا بتوانند از آن ها استفاده کنند. به همین خاطر ما با احترام به این ذوق بانوان تصمیم دارد تا برای کسانی که هنوز موفق به خرید بوت زنانه نشده اند، مواردی را متذکر شویم تا بتوانند به هر میزان بودجه ای که در اختیار خود دارند به یک بوت مناسب با استایل و فرم بدن خود دست پیدا نمایند؛ با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بوت و نیم بوت زنانه [لیست قیمت]

نکات مهم هنگام خرید بوت و نیم بوت زنانه

رنگ: اولین نکته ای که باید جهت انتخاب و خرید نیم بوت زنانه حتما به آن توجه داشته باشید، رنگ آن است! معمولا بهترین رنگ برای انتخاب بوت از سوی خانم های خوش سلیقه ایرانی خاکستری، مشکی، قهوه تیره و همچنین بژ می باشد؛ زیرا شما می توانید با داشتن بوتی در هر یک از رنگ های نامبرده شده، انواع و اقسام البسه زمستانی خود را نیز با آن ست نمایید.

ارتفاع پاشنه: یک اصل مهم که نباید در خرید بوت و نیم بوت زنانه از آن غافل شوید، ارتفاع پاشنه آنان است؛ در حقیقت هرچه ارتفاع پاشنه بوت شما بلندتر باشد، پاهای شما کشیده تر و در نهایت استایل شما شیک تر به نظر می رسد. حال اگر در کنار نیم بوت دخترانه پاشنه دار، جنس آن نیز براق باشد که دیگر نمی توان نوع پوشش شما را به هیچ عنوان نادیده گرفت.نیم بوت دخترانه پاشنه دار برای جشن‌ها و مهمانی‌ها مناسب هستند.

مدل نیم بوت اسپرت دخترانه بدون پاشنه برای رفت و آمد داخل شهر یا خرید باید کاملا راحت باشد توصیه می‌شود از بوت‌های تخت و مدل‌های ارتشی بهره مند شوید مثلا در مورد نیم بوت زنانه اسپرت بهتر است پاشنه بوت کوتاه و پهن باشد تا پا در آن احساس راحتی کند.

جنس بوت: بوت های زنانه امروزه در انواع و اقسام مدل ها و همچنین جنس ها طراحی و تولید می شوند. از جمله جنس های پرطرفدار بوت ها در بازار می توان به: چرم، جیر، پارچه ای و غیره اشاره نمود. ناگفته نماند اگر می خواهید یک زن کاملا امروزی باشد و از صنعت مُد زمانه خود جا نمانید، باید به سراغ بوت های زنانه براق بروید. البته اگر از پاهای بزرگ نیز برخوردار هستید، پیشنهاد می کنیم از بوت هایی با جنس و رنگ هایی مات استفاده کنید.فراموش نکنید که نیم بوت چرم زنانه جا باز نمی‌کنند، لذا هنگام خرید به این فاکتور توجه داشته باشید.

میزان راحتی: راحت بودن هنگام پوشیدن یک بوت آن هم در زمانی که تقریبا همه پیاده روها یا از برف سفید شده است و یا از باران خیس، امری است کاملا مهم و حائز اهمیت! برای اینکه بتوانید از پوشیدن نیم بوت زنانه خود حسابی لذت ببرید و راحتی را برای پاهایتان که قلب دوم شما نیز می باشد به ارمغان بیاورید، پیشنهاد می کنیم اگر شاغل هستید و در روز باید ساعت های متمادی زیادی را بر روی پاهایتان باستید، به هیچ عنوان به سراغ خرید کفش نیم بوت زنانه پاشنه بلند و نوک باریک نروید و بجای آن ها از بوت هایی با پاشنه های کم ارتفاع و یا اصلا تخت و همچنین نوک پهن استفاده نمایید.

هماهنگی با فرم بدن: یادتان باشد هر مدل بوت دخترانه را که خریداری نمایید باید از هماهنگی کافی با فرم بدن شما برخوردار باشد و در یک کلام هم سبب رفع نواقص احتمالی موجود در بدن شما شود و هم باعث زیبایی پاهایتان هنگام قدن زدن گردد! برای این منظور در ابتدا باید به درک درستی از تناسب پایین تنه با قسمت های بالاتنه خود برسید.

قیمت بوت زنانه: اگر کمی در بازار به گشت و گذار بپردازید، خواهید دید که قیمت پوتین دخترانه شیک در رده های مختلفی قرار گرفته است و تقریبا همچون سایر پوشاک زنانه و مردانه هم می توان با قیمت های کمتری یکی از این بوت های زنانه را خریداری کرد و هم در صورت داشتن بضاعت مالی بیشتری، نوع گرانتری از آن ها تهیه نمود. خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم با توجه به اهمیت راحتی و تامین سلامت پاهای خود در خرید بوت های زنانه خیلی به قیمت آنان توجه نکنید و صرفا به دنبال بوتی باشید که در سخت ترین روزهای سرد زمستانی نیز برای پاهایتان گرما و راحتی را به ارمغان می آورند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب یک بوت و نیم بوت زنانه و دخترانه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت باشد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 20 بوت زنانه ارزان، شیک و برتر را برای شما آماده کرده‌ایم. این بوت‌های زنانه امتحان خود را بارها پس داده‌اند و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین جهت خرید نیم بوت مردانه می توانید سری به مقاله خرید نیم بوت مردانه اسپرت ارزان قیمت ترک بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

با آمدن زمستان ، زنان علاقه زیادی به پوشیدن انواع بوت دارند. زیرا استفاده از بوت علاوه بر گرم نگه داشتن پا ، در زیبایی استایل و ظاهر خانم ها نیز نقش زیادی خواهد داشت. به همین دلیل خانم ها هنگام خرید بوت های زنانه از حساسیت خاصی برخوردار هستند و انتخاب اشتباه می‌تواند زیبایی ظاهری آنها را خراب کند. اما به یاد داشته باشید ، علاوه بر اینکه زیبایی را خراب می کند ، می تواند بر سلامت پا نیز تأثیر بگذارد و باعث ایجاد مشکلات پا در آینده شود. اما قبل از خرید بوت باید چند نکته را بدانید تا مطمئن شوید که انتخاب درستی داشته اید. پلاتیوم در این مقاله قصد دارد این نکات را به شما بیاموزد.

بوت چیست؟

بوت، مدلی از کفش است که معمولا پا و قوزک پا را می پوشاند. نام اصلی بوت، چکمه است و چند سالی می شود که اصطلاح بوت در بین مردم رایج شده است. چکمه ها اغلب تا زیر ران هستند، اما در حال حاضر مدل هایی هم وجود دارند که تا بالای ران را هم پوشش می دهند. پاشنه ی بوت ها به گونه ای طراحی می شود که از سایر قسمت های کفش، قابل تشخیص باشد.

انواع بوت های زنانه:

  • بوت کوتاه: این بوت ها تا قسمت قوزک پا را پوشش می دهند و شما عزیزان، می توانید شلوار یا ساپورت خود را درون آنها قرار دهید. اگر برای استفاده روزمره قصد خرید بوت را دارید، گزینه ی مناسب برای شما خرید این مدل است.
  • بوت تا زیر زانو: این بوت ها هم در بین بانوان خواهان زیادی دارند و تا قسمت زیر زانو را پوشش می دهند.
  • بوت تا بالای زانو: این مدل بیشتر در مراسمات رسمی استفاده می شود و بسیار ظاهر و استایل شما را زیبا می کند، این مدل تا بالای زانوی شما را پوشش می دهد.
  • بوت هایی به حالت شلوار: این بوت ها چند وقتی می شود که جزیی از پوشاک بانوان می باشند. اگر قصد رفتن به یک مهمانی خیلی خاص را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید این مدل است. اشخاصی همچون سلبریتی ها معمولا از این مدل استفاده می کنند.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بوت زنانه باید به آن توجه کنید:

  • توجه به رنگ: هنگام خرید بوت زنانه سعی کنید حتما رنگ های تیره را انتخاب نمایید تا بتوانید آنها را با انواع لباس ها ست کنید. اگر لباسی که می خواهید بپوشید، سفید است، هیچ گاه چکمه ی مشکی برای ست کردن با آن نخرید، چون این تضاد رنگ ها ارتفاع پای شما را کوتاه نشان می دهد و خطای دید ایجاد می شود.
  • توجه به پاشنه: اگر قد کوتاهی دارید و به دنبال این هستید که پاهایتان، بلند تر به نظر برسد، سعی کنید چکمه هایی با پاشنه بلند را خریداری کنید. هرچه پاشنه ی بوت بلندتر باشد؛ زیبایی ظاهر شما دوچندان خواهد شد‌.
  • توجه به پاهای خودتان: اگر پاهایتان بزرگ است، به سراغ خرید چکمه های مات بروید. سعی کنید بوت های براق را خریداری نکنید، چون پاهای شما را بزرگتر نشان می دهد. جنس های مات مانند: چرم، جیر یا پارچه ای بهترین گزینه خواهد بود.
  • توجه به دهانه ی بوت: به طور کلی دهانه ی بوت باید به اندازه ی مچ پاهایتان باشد. اگر هم می خواهید پاهایتان باریک تر نشان داده شود، بوت هایی با دهانه ی گشاد را خریداری کنید. بوت انتخابی شما باید حتی الامکان در قسمت دهانه ی بوت فاقد هرگونه تسمه، بند یا زنجیر باشد، البته این مورد به سلیقه شما بستگی دارد.
  • توجه به راحت بودن چکمه: اگر فعالیت روزمره شما به نحوی است که باید مدت زیادی روی پاهای خو. بایستید، بهتر ایت چکمه ای را خریداری کنید که پنجه ی گرد و پاشنه ی کوتاهی داشته باشد.
  • توجه به فرم بدن: اگر فرم بدنتان گلابی شکل است و باسن پهنی دارید، باید بوتی با پاشنه ی بلند را خریداری کنید. اگر بدنتان مستطیل شکل است و اندازه ی قسمت های مختلف بدنتان یکسان است، بوت هایی با جزییات زیاد را بخرید، چون انحناهای بدن شما را بیشتر نشان می دهد. اگر هم فرم بدنتان سیبی شکل است، بوت های رنگ روشن و مدل های سنگین را خریداری کنید. تا توجه مخاطب از دور کمر و سینه ی شما فاصله گیرد و به قسمت های ایده آل شما جلب گردد.
  • توجه به چاق یا لاغر بودنتان: اگر لاغر اندام و کوتاه قد هستید، بوت های پاشنه بلند را خریداری کنید. اگر کوتاه قد و تپل هستید، بوت نوک تیز برای شما انتخاب خوبی است. اگر بلند قد هستید، بوت های بدن جزییات را بخرید. اگر باریک و بلند قد هستید، شما در انتخاب انواع بوت ها آزاد خواهید بود‌.

با توجه به مطالبی که گفته شد، می توانید بوت زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین بوت زنانه شیک، ارزان و با کیفیت را جمع آوری کرده ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.