قیمت خرید تابلو دیواری چند تکه پازلی مدرن

 جالب است بدانید که وسایل و اجسام بی جان هم دارای نوعی انرژی و احساس هستنند که به محیط اطراف خود پراکنده میکنند یعنی اجسام و وسایل بر ما ادام هایی که در محیط خانه ی مان زندگی میکنیم تاثیر گذار است ! تابلو دیواری در اصل اثرهای هنری هستنند که جنبه ی تزیینی بیشتری نسبت به جنبه هنری دارند .تزیینی به این دلیل که قرار است در کنار وسایل دیگر این تابلو ها هماهنگ باشند به اصطلاح ست باشند و جور ! تابلوها ممکن است یک تکه یا چند تکه باشند که مورد اخیر با قرار گرفتن در کنار هم تابلوی کامل را تشکیل می‌دهند، گاهی تابلو حالت پازلی دارد. تابلو دیواری چند تکه سبک خاصی از تابلو های هنری هستنند که در سال های اخیر بیش از پیش در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته اند .

قیمت خرید تابلو دیواری چند تکه پازلی مدرن

شاید بتوان گفت استفاده از تابلوهای هنری بیشتر از دیگر وسایل زینتی، به حس و نیاز زیبایی‌شناختی بصری انسان پاسخ می‌دهد. هر تابلویی برای مکانی خاص مناسب است و بر اساس کارکرد آن نصب می‌شود، در اتاق کار تابلو متناسب با شغل است، در فضای مختلف خانه تابلوها پاسخگوی نیاز زیبایی‌شناختی، آرامش و شادابی و سرزندگی هستند.

پیش از خرید هر اثر هنری از جمله تابلو نقاشی چند تکه، ابتدا باید سبک موردعلاقه‌تان را تعیین کنید، امروزه بر خلاف محدودیت‌های گذشته، گزینه‌های متنوع و زیبایی از تابلوها وجود دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان، تابلوها را در سبک‌های کلاسیک، مدرن و مینیمال انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب سبک موردعلاقه، اندازه تابلو پازلی چند تکه مهم است، طراحان دکوراسیون داخلی بر این باورند که تابلو هرچه بزرگ‌تر باشد قادر است دکوراسیون خانه را کامل کند، برای دیوارهای بلندی که مانند یک مستطیل ایستاده دیده می‌شوند، پرتره و تابلوهای عمودی بیشتر خودنمایی می‌کنند درحالی‌که دیوارهای افقی تابلوی افقی را بهتر می‌پذیرند.برای سقف‌های بلند و طاقی شکل، تابلوهای بزرگ که تمام دیوار را پوشش می‌دهند، مناسب‌ترند، برای سقف‌های کم ارتفاع از تابلوی کوتاه استفاده کنید.برای داشتن یک گالری هنری روی دیوار بزرگ، از تابلوهایی با اندازه‌های یکسان یا مختلف بهره بگیرید، برای این کار سعی کنید از آثار هنری یک هنرمند استفاده نمایید.

قیمت خرید تابلو دیواری چند تکه پازلی مدرن

قیمت خرید تابلو دیواری چند تکه پازلی مدرن

قیمت خرید تابلو دیواری چند تکه پازلی مدرن

نکات مهم هنگام خرید و نصب تابلو

  • علاوه بر خرید از طریق فروشگاه‌های موجود در بازار، فروشگاه‌های آنلاین هم می‌توانند شما را در این خصوص یاری دهند.
  • تابلو دیواری چند تکه باید از نظر سبک و اندازه با فضای منزل شما و دکوراسیون پیرامونش مطابقت داشته باشد.
  • بهتر است تابلو چند تکه مدرن را از رنگ‌هایی انتخاب کنید که دست‌کم با یک یا دو رنگ از رنگ‌های اصلی دکوراسیون شما هماهنگ باشد تا اگر بخشی از دکوراسیون تغییر کرد،بین تابلو مدرن چند تکه ودکوراسیون منزلتان ناهماهنگی محسوسی ایجاد نشود.
  • هنگام خرید تابلو درباره‌ی هنرمندی که به دنبال آثارش هستید اطلاعاتی کسب کنید، این آگاهی می‌تواند ارزش ویژه‌ای به تابلو بدهد.
  • قاب تابلو از مواردی است که باید به آن توجه شود، جنس قاب‌ها معمولاً از چوب، فلز، پی‌وی‌سی، پلی‌استر یا رزین می‌باشند.
  • تابلو نباید خیلی بالا و نزدیک به سقف آویزان باشد، در ارتفاعی نصب شود که در راستا و امتداد چشمان فردی با قد حدود ۱۶۷ تا ۱۷۲ سانتی‌متری قرار گیرد.
  • تابلویی که بالای مبل یا طاقچه‌ی شومینه قرار می‌گیرد، ابعاد آن باید به‌طور تقریبی سه‌چهارم پهنای مبل یا طاقچه باشد و ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از آن نصب گردد.
  • اگر قصد دارید به جای یک تابلوی بزرگ، چند تابلوی کوچک را مورداستفاده قرار دهید، بهتر است آن‌ها نزدیک هم نصب کنید.
  • برای نصب چند تابلو به‌صورت گالری، مناسب‌تر آن است که از مرکز شروع کرده و به‌تدریج تابلوها را به اطراف آن اضافه کنید.
  • خیلی تابلو به درودیوار نکوبید، تعداد محدودی تابلوی هنری، فضا را دلپذیر تر می‌کند.
  • همیشه لازم نیست تابلوهای بزرگ تهیه کنید، با نصب قاب‌های کوچک، بیننده را به نزدیک شدن و بهتر دیدن تابلو وادار می‌کنید.
  • اگر می‌خواهید قدری خلاق‌تر باشید و فضایی رؤیایی و رمانتیک ایجاد کنید، تابلو را جایی قرار دهید که با دکوراسیون حالت لایه‌لایه به وجود آورد، مثلاً: یک میز در گوشه‌ی آن قرار دهید، روی میز گلدانی بگذارید که برگ‌های آن روی بخشی از تابلو سایه بیندازد یا آباژوری که نور رنگی آن روی قسمتی از تابلو بیفتد.
  • تابلو را شل به دیوار آویزان نکنید که با هر بستن دری تابلو به زمین بیفتد و علاوه بر آسیب دیدن خطرناک هم باشد.
  • تابلوها را می‌توانید علاوه بر آویختن به دیوار، روی پیانو، بالای تخت و روی میز قرار دهید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید تابلو دیواری چند تکه برای پذیرایی و اتاق خواب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع تابلو چند تکه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این تابلوها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی هر محصول می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره آن به دست بیاورید همچنین اگر قصد خرید تابلو فرش برای منزلتان را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت حراج تابلو فرش ماشینی و دستباف ارزان بزنید و محصول مورد نیاز خود را به صورت آسان و اینترنتی خریداری نمایید .

تابلو ها جزو بهترین و شیک ترین وسایل های تزئینی دیوار هستند. استفاده از تابلو در همه جا دیده میشود. در شرکت ها رستوران ها و خانه ها از این تابلو ها برای تزئین دیوار استفاده میکنند واستفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. تابلو ها انواع مختلفی دارند که باتوجه به سلیقه ی خود میتوانید از آن در دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده کنید. برای استفاده از هر وسایلی باید به نکات مختلفی توجه کنید برای خرید تابلو نیز باید به اندازه ی آن توجه کنید. برای خانه های بزرگ از تابلو های کوچک استفاده نکنید زیرا این تابلو ها اصلا دیده نمیشوند. برای خانه های بزرگ باید از تابلو های بزرگ و چند تکه استفاده کنید تا نظر همه را به خود جلب کند. بهترین مکان برای قرار دادن تابلو ها بالا مبل ها هستند جایی که همه در آنجا جمع میشوند و بیشتر وقت خود را در آنجا سپری میکنید تابلو را در آنجا نصب کنید. نصب تابلو ها در بالای مبلمان خانه باعث میشود هم مبلمان خانه شیک و زیباتر باشد و هم تابلو بیشتر در چشم باشد. در دکوراسیون خانه های کوچک  استفاده از تابلو باعث کاهش زیبایی خانه میشود. و خانه را کوچکتر از اندازه ی خود نشان میدهد. پس حتمی از تابلو های کوچک در این خانه ها استفاده کنید. به مکانی که میخواهید تابلو را نصب کنید بیشتر توجه کنید. تابلویی که برای اتاق پذیرایی نصب میکنید نمیتوانید در اتاق خواب نیز نصب کنید پس توجه کنید تا عکس تابلو را مناسب انتخاب کنید.اگر میخواهید تابلو بیشتر در چشم باشد و باعث مدرن نشان دادن خانه باشد از تابلو های معنی دار استفاده کنید برای مثال از شعر ,عکس هنرمند ها و عکس گل هایی که بهش علاقه دارید میتوانید به عنوان تابلو برای اتاق پذیرایی استفاده کنید.

چه نوع تابلویی برای دکوراسیون منزل مناسب است؟

استفاده از تابلو دیواری چند تکه به شما برای ایجاد فضایی شیک و مدرن کمک میکند. اگر از تابلو های بزرگ برای خانه ی خود استفاده میکنید. از تابلو های چندتکه استفاده کنید زیرا زیبایی این نوع تابلو ها نسبت به سایر تابلو ها بیشتر است. بهترین عکس برای تابلو های چندتکه عکس گل است. پس سعی کنید از عکس گل برای تابلو ی خود استفاده کنید.تابلو را با محیط خانه هماهنگ کنید اگر کناره های تابلو ساده باشد و با هیچ وسایلی در خانه هماهنگ نباشد باعث کاهش زیبایی تابلو میشود. و تاثیر منفی در زیبایی خانه دارد.استفاده از  نورپردازی در اطراف تابلو ها یکی از بهترین ایده ها برای شیک و زیباتر کردن تابلو است. سعی کنید تابلو را در بهترین مکان از خانه نصب کنید و با نورپردازی زیبایی تابلو را افزایش دهید. در راهرو ها نیز میتوانید از این تابلو ها استفاده کنید. اگر به دنبال یک دکوراسیون  مدرن و شیک هستید از تابلو دیواری چند تکه با عکس مناسب و به سلیقه ی خود در راهروی خانه استفاده کنید و با نورپردازی تابلو را شیک و زیباتر کنید در نورپردازی نیز از رنگ آبی استفاده کنید.با این کار هم زیبایی تابلو افزایش می یابد و هم یک دکوراسیون شیک و مدرن برای شما درست میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.