برترین آپدیت های اینستاگرام در 2018

0

در ابتدای ماه اکتبر بود که اعلام شد مدیر عامل اینستاگرام کوین سیستروم Kevin Systrom و مدیر اجرایی تکنولوژی مایک کریگر Mike Krieger از سمت خود استعفا داده و از شرکت خارج خواهند شد. 🙂

این دو از بنیان گذاران اینستاگرام در روزهای اولیه بودند و همچنین به سادگی اعلام کردند که برای فصل کاری بعدی آمادگی دارند.
بلومبرگ Bloomberg گزارش داده است که این استعفاها ناشی از اختلاف نظر و تنش بر سر مسیر آینده این پلتفرم با مارک زاکربرگ Mark Zuckerberg بوده است.
این خیلی تعجب آور نیست.

بطور کلی در دوسال گذشته ما شاهد یک همگرایی از ویژگی های فیسبوک و اینستاگرام بودیم که آن ها بصورت فزاینده ای مشابه هستند. آنها یک پلتفرم تبلیغاتی ، ویژگی های Story و دیگر موارد را به اشتراک میگذارند.

اینستاگرام حالا از روزهای نخستین خود ( پلتفرم اشتراک گذاری تصاویر) بسیار فاصله گرفته است و ما در دو سال گذشته شاهد تغییرات بزرگی بودیم تا بیشتر برای کسب و کارهاو کاربران بطور یکسان مفید و کارآمد باشد و پتانسیل آن برای بازاریابی مانند فرو ، فروشگاه ها و ایجاد برند تجاری افزایش یافت.

اینستاگرام ماه به ماه بروز رسانی های بیشتری را ارائه کرد تا به این سه هدف نزدیکتر شود.ما هم اکنون ابزارهای بیشتری جهت ایجاد روابط با کاربران که با ما قصد ایجاد ارتباط دارند را در اختیار داریم.

 

اینستاگرام Nametags را منتشر کرد

بعد از فراگیر شدن QR کدها ، اکنون اینستاگرام نسخه مختصر از QR-Y کد را همان قاعده کلی راه اندازی کرده است.

ویژگی جدید Nametags به کاربران اجازه میدهد تا “nametags” شخصی و منحصر به فرد خود را ایجاد کنند که میتواند توسط دیگر کاربران در اینستاگرام اسکن شود.

هنگامی که شخصی Nametag منحصر به فرد شما را اسکن کند ، میتواند به راحتی و به سرعت شما را فالو کند. هدف این ویژگی این است که کاربران برای پیداکردن یکدیگر نیازی به جستجوی کلمات طولانی نخواهند داشت.

اینستاگرام Nametags را منتشر کرد
اینستاگرام Nametags را منتشر کرد

Nametags ها میتوانند یک ویژگی ارزشمند و مفید برای برندها باشند تا بتوانند در اینستاگرام رشد کنند.

شما میتوانید از Nametag خودتان اسکرین شات بگیرید و در وبسایت خود ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ و حتی بروشور های چاپی فروشگاه خود با هدف افزایش فالوور اینستاگرام منتشر کنید. آن ها را همه جا منتشر کنید و در جایی قراردهید تا کاربران بیشتر آن ها را ببینند.

استوری های طولانی تر در اینستاگرام

اینستاگرام در آپدیت اخیر خود به کاربران اجازه میدهد که استوری های طولانی تر از حد مجاز ۱۵ ثانیه منتشر کنند اما…

اینستاگرام بطور خودکار آن ها را به بخش های ۱۵ ثانیه ای تقسیم میکند اما بصورت پیوسته و پشت سرهم . شما هنوز میتوانید هر بخش از استوری خود را با عناصری مانند هشتگ ها ، ایموجی ها ، لوکیشن و … سفارش سازی کنید.

این ویژگی جوانب مثبت و منفی دارد که به هردو خواهیم پرداخت:

مثبت: این ویژگی ایجاد Story را نسبت به دیگر روش های برش فیلم آسانتر میکند. بخصوص اگر شما بخواهید واقعا داستانی را بازگو کنید یا ویدئویی بیشتر از ۱۵ ثانیه آپلود کنید تا مخاطبان را سرگرم کنید. برای انجام این کار در گذشته شما میبایست از ابزار و اپلیکیشن های ثانویه استفاده میکردید اما حالا کار آسانتر شده است.

منفی: به نظر میرسد اینستاگرام بصورت خودکار ویدئوها را تکه تکه میکند. این میتواند در تضاد با سیاست ایجاد Story در اینستاگرام باشد.

پاسخ سریع دایرکت اینستاگرام Quick Replies

هم اکنون پاسخ سریع دایرکت در تمامی اکانت های اکانت های تجاری در دسترس است. ( آیفون و اندروید )
بطور کلی با استفاده از این ویژگی نیازی نیست پاسخ های تکراری را به کسانی که به شما پیام ارسال میکنند ، ارسال کنید.
شما میتوانید پاسخ خود را از پیش ذخیره و سفارشی سازی کنید.

به عنوان کسی که بطور مداوم مدیریت شبکه های اجتماعی را انجام می دهد ، زمانی که متوجه شدم اینستاگرام قابلیت پاسخ سریع دایرکت اینستاگرام را به ویژگی های خود اضافه کرده بسیار هیجان زده شدم.

برای اضافه کردن پاسخ سریع در حساب کاربری خود به تنظیمات بروید سپس تنظیمات حساب کاربری business accounts مراجعه کنید و “پاسخ سریع Quick Replies“را انتخاب کنید.

 

بعد در کادر مربوط به the shortcut یک نام برای پاسخ سریع خود انتخاب کنید و در کادر Message متن کامل پاسخ خود را تایپ کنید.


حالا هنگامی که با مشتری خود در دایرکت اینستاگرام در حال چت کردن هستید با کلیک بر روی گزینه مشخص‌شده در عکس به پاسخ های سریع خود دسترسی پیدا کرده و آن ها را ارسال کنید. مشتری پیام را بطوری خواهید دید که انگار خود شما آن را‌تایپ کرده اید.

استفاده از گیف در دایرکت اینستاگرام

این یک آپدیت بزرگ نیست ، اما هنوز جالب و جذاب است و می تواند هنگام ساخت یک برند تجاری یا رابطه عاطفی مورد استفاده قرار گیرد ، لذا قصد داریم به آن توجه کنیم . گیف ها هم اکنون میتوانند در دایرکت اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرند.
این یک ویژگی جالب و بسیار ساده است و میتوانید از آن برای برقراری رابطه نزدیک با مشتریان خود استفاده کنید.
گیف ها در آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس هستند بنابراین اگر نمیتوانید از آن ها استفاده کنید باید اپلیکیشن خود را بروز کنید.

منبع adespresso.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.