بهترین برنامه های تناسب اندام برای آیفون در سال 2018

0

قیمت: رایگان

1- برنامه “FitBit”:

بهترین نرم‌افزار تناسب اندام“FITNESS” عمومی برنامه “Fitbit”است. این برنامه یک راه آسان برای پیگیری تمرینات روزانه خود و مقدار غذای صرف شده دارد، و همچنین می‌توانید با دوستان خود برای یک رقابت تناسب اندامی مسابقه بدهید.

قیمت: رایگان

2- برنامه “MyFitnessPal”:

اِسکنر این برنامه که از دوربین گوشی آیفون شما استفاده می‌کند. می‌تواند مقدار کالری غذا‌ها و خوراکی‌های مصرفی شما را محاسبه کند و شما می‌توانید یک برنامه مناسب برای تناسب اندام خود تنظیم کنید. همچنین این برنامه به راحتی به انواع گجت های موجود در بخش تناسب اندام اتصال میابد و …

قیمت: رایگان

3- برنامه “Fitocracy”:

برنامه “Fitocracy” با الهام گرفتن از بازی ها مانند “World of Warcraft” به یک برنامه سرگرم کننده تناسب اندام تبدیل شده است. شما برای هر تمرین موفقیت آمیز امتیاز کسب می‌کنید، و شما می توانید دستاوردهای خود را باز کنید، سطح خود را بالا ببرید و حتی ماموریت ها را کامل کنید و …

قیمت: رایگان

4- برنامه “Strava”:

“Strava” برای ردیابی فعالیت های دوچرخه سواران و دوندگان می‌باشد. این برنامه با پشتیبانی از سیستمی منحصر به فرد، ورزشکاران دو زمینه دوندگی و دوچرخه سواری را قادر می سازد تا انواع فعالیت های خود را زیر نظر گرفته و با دسترسی به جی‌پی‌اسی هوشمند اطلاعاتی دقیق از اقدامات ورزشی خود به ثبت رسانند.

قیمت: رایگان

5- برنامه باشگاه “NIKE”:

برنامه باشگاه “Nike” با ارائه بیش از “100” فیلم آموزشی رایگان برای مبتدیان تا تمام سطوح تناسب اندام در دسترس هستند. این برنامه قابلیت های زیای برای پرورش اندام و ذهن شما در کنار هم دارد.

منبع CNET
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.