ادغام دستیار گوگل و siri ؛ چگونه؟

0

با آخرین آپدیت دستیار گوگل، این دستیار هوشمند کاملا می تواند با siri ادغام شود. این برنامه هم اکنون میانبر(shortcut)های Siri  را پشتیبانی می کند، به این معنی که، با گفتن جمله “Hey Siri, OK Google” می توانید دستیار گوگل را فرا بخوانید. کاربران iOS ای که برنامه دستیار گوگل را بر روی گوشی خود دارند می توانند از طریق App Store آن را آپدیت کنند تا این قابلیت نیز به Siri اضافه شود. کاربران جدید نیز می توانند آن را دانلود کنند.

استفاده از دستیار گوگل در iOS به راحتی اندروید نیست که تنها با گفتن “OK Google” بتوانید دستور خود را بگویید. در iOS باید اول Siri باز شده تا بنوانید از دستیار گوگل استفاده کنید.

اگر گوشی شما قفل باشد و جمله “Hey Siri, OK Google” را بگویید، اول از شما می خواهد که قفل گوشی را باز کنید. گوشی باز خواهد شد و دستیار گوگل منتظر دستور شما خواهد بود. این ادغام خوبی است اما در iOS به احتمال زیاد هیچ وقت شاهد این نخواهیم بود که یک دستیار شخص ثالث کاربر پسندتر از Siri باشد.

حالا دیگر با تشکر از این ادغام می توانید دستورهای مشخصی به دستیار خود بدهید. همچنین، تمام دستگاه های هوشمند خانگی که با کیت های خانگی اپل کار نمی کردند اما با سیستم گوگل سازگاری دارند را به راحتی می توانید کنترل کنید.

منبع MASHABLE
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.