بهترین اسپیکرهای هوشمند 2018 : کدام یک را باید بخرید؟

0

اسپیکر های هوشمند در بازار هوشمند سازی خانه ها حکم رانی می کنند و حالا 16 درصد از آمریکایی ها، به عبارتی یک ششم آن ها در خانه هایشان از اسپیکرهای هوشمند استفاده می کنند. این در حالی است که در انگلستان طی 6 ماه مالکان این اسپیکرها دو برابر شده اند، این یعنی 10 درصد از انگلیسی ها.با پلاتیوم همراه باشید.

طوفان دستیارهای مجازی در حال گرفتن تمام خانه‌ها است. خیلی‌ها عقیده دارند که اسپیکرهای هوشمند آینده ی هوشمند سازی خانه ها است. آن ها نه تنها دستگاه های هوشمند خانه‌ی شما را کنترل می‌کنند بلکه از یخچال گرفته تا درب پارکینگ را به اختیار خود در می‌آورند — بعضی وقت‌ها هم حتی بدون کمک زیادی از جانب شما.

می‌دانیم که جملات قبلی چطور به نظر می‌رسد (کمی ترسناک)، اما این دستگاه ها واقعا می‌توانند مفید باشند. دنیایی را تصور کنید که نیازی نیست برای تغییر دمای خانه بلند شوید یا مثلا برای تغییر کانال تلویزیون دنبال کنترل بگردید. تصور کنید که لامپ ها را با صدای خود روشن می‌کنید یا می‌توانید به وسیله الکسا یا دستیار گوگل دوربین‌های امنیت خانه خود را فعال کنید.

همه این‌ها و حتی بیشتر الان امکان پذیر شده است. به نظر تنها کاری که نمی‌توانند انجام دهند، کمک به شما در تصمیم گیری‌های درست است – بنابراین، اگر مطمئن نیستید که کدام اسپیکر هوشمند را بخرید، این مطلب را که انتخاب‌های ما از میان بهترین‌ها است مطالعه کنید. البته ما در مورد انتخاب هایمان مطمعن هستیم.

اگر برای انتخاب دستیار شخصی خود به کمک نیاز دارید، به این مطلب راهنمای ما نگاهی بیاندازید و اسپیکر هوشمندی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین برای شماست،  هم با توجه به بودجه شما و هم همخوانی با خانه شما – هر یکی از این اسپیکرهای هوشمند جوانب مثبت/منفی خود را دارند، اما همه‌ آن ها بهترین‌های نوع خود هستند.

بهترین اسپیکرهای هوشمند 2018

1. Sonos One

اسپیکر هوشمندی که بهترین صدا را در بازار دارد

صدای قوی

پخش موزیک در حالی که الکسا در حالت بی صدا است

دستیار هوشمند گوگل که MIA است

قیمت بالا نسبت به امکانات

قیمت:

174 دلار برای مدت محدود

 

Sonos که به دستیار صوتی الکسا مجهز شده است دارای ویژگی هایی مثل طراحی تر و تمیز، قابلیت های زیاد و یک صدای عالی است که که هر دو اکوسیستم الکسا و multi-rooms را با همدیگر دارا است. Multi-rooms  از قابلیت های اصلی این اسپیکر است که اجازه می دهد در تمام خانه ی خود اسپیکرها را از طریق وای فای به هم متصل کنید. در همه اتاق ها یک آهنگ پخش کنید یا در هر اتاق یک آهنگ جداگانه. یا مثلا در پذیرایی اسپیکر را به آیفون خود وصل کرده و آهنگ های itunes را پخش کنید و در اتاق دیگر به چیزی دیگر گوش دهید.

با خرید این اسپیکر هوشمند از یک طرف السکا را خواهید داشت که مدام در حال پیشرفت و بهتر شدن است و در طرف دیگر قابلیت multi-rooms .


2. Apple Homepod

یک صدای واقعا عالی به همراه اسپیکری بسیار بسیار هوشمند

طراحی شیک و مینیمال

دقت بالای Siri

عدم وجود بلوتوث

نیاز به Apple Music

محدودیت سیری

قیمت:

249 دلار به مدت محدود

349 دلار قیمت اصلی

یکی از مزیت های مشخص Apple Homepod نسبت به Echo یا Google Home این است که به راحتی با دیگر محصولات اپل جفت و جور می شود. البته اگر از طرفداران پر و پا قرص اپل هستید این دیگر یک شعار نیست.

اما این سوال خوبی است که از خود بپرسید که چقدر باید برای یک محصول جدید اپل هزینه کنید که تنها با محصولات دیگر اپل یکپارچه می شود؟

اپل در آپدیت اخیر خود برای Apple Homepod قابلیت های جست و جوی شعر و موسیقی، تنظیم تایمر و برقراری تماس مستقیم را اضافه کرده است.


3. Amazon Echo (نسل دوم)

اسپیکر آمازون هوشمندتر می شود

ظاهر جدید بسیار زیبا

قیمت کمتر نسبت به مدل قبلی

ویژگی های جدید الکسا

تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد

نرم افزار الکسا می تواند بهتر باشد

قیمت:

69 دلار به مدت محدود

99 دلار قیمت اصلی

اگر به دنبال یک اسپیکر هوشمند با قیمت مناسب هستید که صدای خوبی دارد تا آهنگ های خود را پخش کنید، آخرین ورژن Amazon Echo بهترین انتخاب شماست. در واقع بهترین انتخاب ما برای بهترین اسپیکر هوشمند در بازار در حال حاضر همین است.

نسل دوم Echo صدای بهتری نسبت به Amazon Echo Dot دارد، اما نسبت به Echo Plus و Apple Homepod ضعیف تر است.

البته فعلا Amazon Echo جایگزین مناسبی برای hifi شما نیست. (hifi  به تجهیزات صدا در خانه مثل بلندگوها و سنماهای خانگی گفته می شود). منتها برای آغاز تجربه ی یک خانه ی هوشمند انتخاب خوبی است.

ظاهر جدید این اسپیکر در تناسب طراحی با خانه هایتان خیلی بهتر است از نسخه قبلی که مثل یک آلومینیوم برش خورده بود. بد نیست این نکته را بگوییم که الکسا کاملا به باهوشی Google Assistant نیست. اگر چه، با این قیمت، یک گزینه ی بسیار عالی برای برطرف کردن نیازهای اکثر مردم است.


4. Google Home

انتخابی عالی برای دارندگان Chromecast و افراد کنجکاو

مجموعه ای عظیم از آهنگ ها

قابلیت ارتقاء سخت افزاری

نبود سرویس های خود گوگل

با عبارات مشخص کار می کند

Google Cast نیاز به بهبود دارد

قیمت:

79 دلار

کسانی که این اسپیکر هوشمند را ندارند، واقعا بدون خرید Google Home قدر این حجم عظیم از آهنگ هایی که در YouTube وجود دارد را نخواهند دانست. منظورمان این نیست هر آهنگی که فکرش را بکنید Google Home قادر به پخش آن است، اما سری به آهنگ های دهه 90 زدیم و هنوز نتوانسته ایم آهنگی را پیدا کنیم که Google Home آن را ردیابی و پخش نکند.

Google Home در کنار اینکه یک دی جی عالی است، همزمان یک دستگاه هوشمند توانا هم است. به بزرگ ترین پلتفرم ها مانند نست، فیلیپس و وسایل هوشمند سامسونگ وصل می شود و با گذر زمان شاهد تعداد بیشتری نیز خواهیم بود.

اما وقتی به مرحله پیشنهاد Google Home به عنوان یک اسپیکر هوشمند خوب می رسیم، متاسفانه در بخش هایی، کمی نا امید کننده است. هنوز درک مطلب قوی ای ندارد. یکی از بدترین نقاط ضعف آن نداشتن بسیاری از سرویس های هسته گوگل در خود است.

Google Home پتانسیل این را دارد که در آینده پا‌به‌پای Amazon’s Echo پیشرفت کند، اما در حال حاضر Google Home تنها یک تازه وارد است که قابلیت دسترسی به آهنگ های یوتیوب را دارد، قابلیت Google Cast دارد و می تواند شما را از بلند شدن برای خاموش کردن لامپ ها معاف کند.

از قابلیت های جدیدتری که به Google Home اضافه شده می توان گفت:

قابلیت تماس به خطوط ثابت، توانایی چند زبانه، گفت و گوی محاوره ای و انجام کارهای همزمان


این مقاله مدام به روز رسانی می شود و قابلیت های جدید و مدل های جدیدتر اضافه خواهد شد.

به این مقاله سر بزنید و از مدل های دیگر با خبر شوید.

منبع Platiom
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.