اینستاگرام فالوور ها و لایک های فیک را حذف خواهد کرد!

0

اینستاگرم در سال های گذشته به یک شبکه اجتماعی پرطرفدار و فوق العاده تبدیل شده و همین محبوبیت باعث شده تا افرادی به فکر داشتن اکانت هایی با تعداد فالوور بیشتر باشند حتی اگر تعداد زیادی از این فالوور ها فیک باشد!

به شما پیشنهاد می کنم مقاله ما درمورد بررسی تمام راه های افزایش فالوور در اینستاگرام را مطالعه کنید.

اینستاگرام در پست جدید وبلاگ خود می گوید:

” اخیرا شاهد آن بودیم که برخی از اکانت ها با استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث (اپلیکیشن های سکه محور) تعداد مخاطبان و فالوور های خود را بصورت مصنوعی افزایش دادند! هر روز مردم به اینستاگرام مراجعه می کنند تا تجربیات و تعاملات واقعی داشته باشند.

مسئولیت ما این است که این تعاملات تحت تاثیر فعالیت های ناعادلانه قرار نگیرند.

از امروز شروع به حذف فالوور ها ، لایک ها و کامنت های اکانت هایی خواهیم کرد که با استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش داده اند.

ما همچنین از ربات ها و الگوریتم هایی استفاده خواهیم کرد تا این اکانت ها را شناسایی کرده و فعالیت غیر قانونی آن ها را حذف کند.

اینستاگرام فالوور ها و لایک های فیک را حذف خواهد کرد!
اینستاگرام فالوور ها و لایک های فیک را حذف خواهد کرد!

ما تعدادی از اقدامات را برای محدود کردن این نوع فعالیت های ناخوشایند انجام خواهیم داد. اکانت هایی که ما با استفاده از این الگوریتم و سرویس ها پیدا می کنیم ابتدا یک پیام دریافت خواهند کرد که ما فالوورها ، لایک ها و کامنت های فیک را از اکانت شما حذف کرده ایم و ما همچنین از آن ها می خواهیم که با تغییر گذرواژه از اکانت خود محافظت کنند.

مردم معمولا برای استفاده از این اکانت ها ، پسورد های خود را در اختیار اپلیکیشن های شخص ثالث قرار می دهند که غالبا از اکانت آن ها برای فالوو و لایک کردن اکانت دیگران سو استفاده می شود.

نه تنها این چنین اپلیکیشن ها باعث می شوند که این اکانت ها برخلاف مقررات اینستاگرام رشد کنند بلکه این اکانت ها از امنیت کمتری نیز برخوردار خواهند بود.

اگر شما یک پیام جهت تغییر پسورد اینستاگرام خود دریافت کردید ، قطعا این کار را انجام دهید تا از اکانت خود محافظت کنید.

از روزهای ابتدایی اینستاگرام ما حساب های جعلی را پیدا و حذف کردیم تا از جامعه اینستاگرام محافظت کنیم.

به روز رسانی امروز، گام موثر دیگری در جهت نگه داشتن اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی محبوب و مورد اعتماد برای اشتراک گذاری لحظه های شماست.

ما در هفته های آینده  اقدامات بیشتری برای مقابله با فعالیت ناعادلانه در اینستاگرام انجام خواهیم داد.”

منبع instagram-press.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.